original song: give it back l Cö shu Nie
jujutsu kaisen ending 2

Atatakai namida de fui ni mezameta
با چشمانی خیس از اشک های گرمم
ناگهان از خواب پریدم

Kogareta yume no tsuzuki wa
در ادامه ی رویایی که میدیدم , چه می شود؟

Doko ni aru no
آنها کجا هستند؟

sabishīyo
دلتنگشانم

Please give it back
لطفا انها را برگردانید

Itsu ni nareba raku ni nareru
Oshite wa kaesu nami ni aragatte
درنهایت چه زمانی مقاوت در برابر
رفت و برگشت این امواج بی قرار
راحتتر میشود؟

(ویدیوی پخش آنلاین با کیفیت 480 بود)

بهــــــله دیروز قسمت آخرشم دیدیم و....
شیش ماه از سالی که گذشت رو با این انیمه ی شونن و کارکتر های به شدت جالبش سپری کردیم
معلوم بود که عوامل ماپا روی صحنه های مبارزه وقت زیادی گذاشتن
همینجا اشاره کنم که صحنه ی مبارزه ی ماکی و دوستان توی قسمت 16 با همکاری یه انیماتور 17 ساله بوده

مرسی از جوجوتسو کایسن که :
1.باعث شد به جمعه ها و شنبه ها , حس بهتری داشته باشیم
2. که اولین انیمه ایه که توش مگومی و نوبارا داره
3.بابت جمع صمیمی ای که از سنسه ها و دانش آموزا نشونمون دادن
(آره از این سنسه ها لطفا  کلیک کلیک کلیک)
4. که توقعاتمون رو روز به روز از شونن های اکشن و مبارزه هاشون بالاتر برده
5.که قوی ترین و مستقل ترین دخترا و نی نی ترین پسرا رو داره
6.مرسی بابت اون دروغای شیرینش توی اوپنینگ
7.و اینکه بخاطر جوجوتسو کایسن تونستیم این روزای قرنطینه رو بیشتر باهم حرف بزنیم و ایده هامون رو رد و بدل کنیم
هر هفته منتظرش بمونیم و از حدس ها و نگرانی هامون بگیم

اینم ادیت موردعلاقمه منبعش myphullon

احتمالا برای بعضی انیمه های فصلی که گذشت هم باید همچین چیزی بذارم(باعث راحتی وجدان میشه XD
کرانچیرول که مال خیلی وقت پیش بود ولی جوایز جوجوتسو رو یه یادآوری بکنیم؟
بهترین انیمه ی 2020 و بهترین نقش اصلی (ریومن سکونا) و بهترین اندینگ

حالا جوجوتسو کایسن انیمه اش یه طرف, فنــآرت هایی که ازش هست یه دنیای دیگه اس.
خلاصه چندتا جمله برای جوجوتسو کایسن کامنت کنین اینجا بمونه TT
یا اگه دلتون خواست TOP 5 مبارزه ها و قسمت های موردعلاقتون رو بگید
احتمال هشتاد درصد تا یکسال بعد هم خبری از فصل جدید نخواهد بود

برسیم به چالش ساکورا به دعوت نوبادی و ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ  

پی نوشت غیر موقت:از اونجایی که من یه وسواس بشدت بی جا و خیلی مسخره نسبت به این دارم که کاور پستا حتما ویدیو باشن , از اون طرف متوجه شدم که دوستان قشنگ منو دعوت کردنTT یکم زمان برد تا به عوامل درونی مدیریت قضاوت و انعطاف پذیریم رو بندازم که مشکلاتشون رو باهم حل کنن تا بتونم درخواست کنم که اجازه بدن یه جوری این گوشه کناره ها چالشو انجام بدم و مثل دفعه های قبل برای انجام ندادن چالشای مردم عذر و بهونه نیارم

از اونجایی که دوستان بخش قضاوتگریم بعد آزمون دیروز به طرز غیرقابل باوری مرخصی ساعتی گرفته بودن و نیروی کارشون کمتر از جبهه ی مقابل بود , کوتاه اومدن ولی اونقدم از رو نرفته بودن که...
اونام شرط و شروط خودشونو داشتن
مِن جمله اینکه تعیین کردن :"دوستان بخش انعطاف پذیری هیچگونه حقی برای وادار کردن من برای لنگر انداختن و احساس راحتی کردن و یه پست جداگانه گذاشتن برای چالش , ندارن در عوض یا باید به همین منوال راضی باشن یا منتظر بمونن مابقی دوستان قضاوتگرا هم برگردن تا شاید یه کودتایی صورت بگیره و مشکلشونو فیزیکی حل کنن"

خب منم این وسط یه اختیاری داشتم دیگه..هیچی یکم مسالمت آمیز باهم صحبت کردیم و کفش های براق همو نگاه میکردیم و فقط هم دوسه تا سلول تلفات داشتیم *یه دیقه سکوت کنین برای سلول های از دست رفته ی بخش انعطاف پذیری, جوون های رشید و با مسئولیتی بودن بعد از حل این مشکل حتما در اسرع وقت, دوستانِ بخش قضاوتگرا رو بابت پرخشاگری و فشار وارده بر جمعیت , نصیحت میکنیم و خیال عموم از این بایت آسوده باشه*

و این پروسه ی چندساعته با در نظر گرفتن اینکه پرنده های عزیز تو وبه بنده پر هم نمیزنن و بهتره من خودمو تحویل نگیرم و کمتر نمک بریزم در عوض از شما بازدید کننده های عزیز درخواست کنم که ضمن نادیده گرفتنِ خود درگیری های بنده ی حقیر اگه مایل به دیدن جوابای من هستید, تشریف بیارید توی MENU , سپس بپیچید تو MEMO و برید به تاریخه 28 مارس یعنی امروز .
من از این بعد هر چالشی دعوت شم با کمال میل و احترام قبول میکنم و جوابشو اونجا میذارم
و حتما هم میام اینجوری اعلام میکنم که ایها الناس من چالش شرکت کردم و سرتون رو هم درد میارم

از اون طرف خیلی جالبه چون فکر میکنم واضح نوشتم